WELCOME 2011 ..bye bye 2010

haha welcome to 2011 yaa :)
azam saya pada tahun ini ada banyak sangat.
Yang first sekali : 
saya nak dapat keputusan cemerlang 
A plus gitu.
BM.SEJ.AGAMA.SCIENCE.PA.EA.ADD MATH.MATH MOD.BI.

yang kedua pula:
saya nak berdisiplin dekat sekolah.Tidak mahu lagi surat -surat layang dari sekolah di hantar ke rumah saya.Buat membazir duit setem sekolah je :) .Berjiwa smart.Hihi.Saya hanya perlu fikir belajar,belajar dan belajar yee

Yang ketiga :





saya nak cinta dia lebih -lebih lagi boleh ? ewah. Saya nak bebel kalau dia malas belajar,yeelaa kalau malas belajar macam mana nak kahwin dengan saya.Mama dengan ayah tunggu je tu pinangan dari orang.Hahaha.Saya nak jaga dia lagi banyak banyak,dia tak boleh degil sangat sebab saya sayangkan dia.Saya nak dia punya keputusan sama dengan saya.Hihi.Saya kan pandai juga macam dia.Nanti kita jalan sama-sama pergi daftar masuk UNIVERSITI eh ?Mungkin juga saya dan dia ambil aliran yang lain -lain.Minat masing-masing.Dan mungkin tak satu tempat belajar.
Tapi saya nak suruh dia amik saya masa habis class nanti.Haha,panjang sungguh angan-angan saya yee.

Yang keempat:

saya nak jadi anak yang baik.Bukan selama ni saya suka belasah mama ayah saya,tapi saya kurang dengar kata yee..HEHE.jadi saya berharap tahun ini saya dengar kata mereka dan bagi mereka hadiah iaitu keputusan peperiksaan saya nanti.Mama ayah !saya sayang kamu berdua besar besar, terima kasih bagi saya wujud di dunia ini.









   
yang kelima:


 saya nak jadi macam dia.Berbakat dan sangat cantik.
Damn pretty !




yang terakhir:




saya nak domo domo yang comel ini menemani tidur saya .
Kalau saya dapat saya akan peluk dia.