26 APRIL '17

4.27 PM
KERJA LAGI.
hari ni pun baru hari rabu.
Adatlah kerja kan?

Cuma bosan sikit.
Sebab sebenarnya tak tahu nak buat apa.
BTW, tadi saje je bukak message dekat fb.
SCROLL punya scroll.
Terjumpa something.

Entahlah, benda dah lama kot.
Aku still diam bila baca lagi dan lagi.
Kadang kadang aku pelik.
Kenapa dengan hati aku.
Kalau dia bukan untuk aku lagi.
Kenapa setiap kali aku baca atau ingat pasal dia
Aku akan rasa ada sesuatu sangat.
Bila ingat dia aku rasa aman.
Bahagia.
Tu paling utama yang aku rasa.
Aku cuma boleh cakap semua ni tak adil sebenarnya untuk aku.
Aku ni macam nak mati bila ingat dia balik.
Rasa rindu.
Macam nak jerit.
Kau faham tak rindu tapi kau tak boleh buat apa apa
sebab memang dah ditakdirkan jodoh tak bersama?
Boleh faham tak betapa sakitnya hati aku.

Aku faham .
Dia dah bahagia dengan hidup dia.
Dan dia pun aku rasa dah bertunang dengan that 'new girl' tu.
Entahlah.
Aku mintak tak banyak. Asalkan dia happy sudahlah.
Walaupun kadang kadang aku cuma nak contact dia untuk tanya
"SIHAT TAK?"
Itu je.
Niat aku bukan nak hancurkan hubungan orang.
Tapi kalau diberi peluang aku dapat tanya dia sepatah dua pun cukuplah.
Tapi..............
Benda tu mustahil dan tak mungkinlah berlaku.

Dia.
Dia dah bahagia dengan pilihan dia.
Dan dia juga dah block aku dah benci aku.
ENTAHLAH.
aku cuma jalani hidup semampu daya

No comments:

Post a Comment